Wednesday, July 29, 2009

BAYANGAN MISTERI 1

Amaran: Entry tiada gambar kerana subject yang dimaksudkan memang tak dapat digambarkan dengan tulisan dan kata-kata


Tadi,
Kat cafe
Aku lepak2
Dengan kawan-kawan
Best..


Sehinggalah datang sorang awek(entah la..ya la kot)
Dia amat menggangu tumpuan aku
Wajahnya sungguh ayu
Gerak geri badannya sangat gemalai
Mampu membuatkan seluruh badan ku lemah saat itu
Rambutnya sangat cantik
Ibarat baldu berkilau yang lembut
Hatiku pada saat itu sangat tertarik
Inginku pergi berhadapan muka dengan muka
Namun,
Aku sangat benci perasaan malu yang ada dalam diri aku ini
Arrrhh..
Terpaksalah aku mebiarkan si gadis idaman aku tu pergi
Seingat aku, sebelum dia pergi meninggalkan cafe
Dia sempat meninggalkan senyuman manis kepada aku
Aku tersipu malu..

Tapi aku pelik!!!
Kenapa kau terus hilang macam tu saja??
Adakah aku bermimpi tadi??
Apakah syaitan yang merasuk aku tadi??
Adakah aku terlalu inginkan awek ataupun teman hidup yang cantik??
Siapakah gerangan awek tadi??
Kenapa pada awalnya aku tak perasan yang awek tadi berlalu mengikut jalan lain??
Mengapa aku saja yang nampak kau??
Siapa kau sebenarnya??


Esok,
Aku janji akan ke cafe lagi..
Dengan harapan kau mucul lagi dari balik pokok tu
Aku tak inginkan apa-apa dari kau
Aku hanya mahu menatap wajah kau yang cantik tu
Aku tak kisah sapa kau
Yang pasti kau sangat cantik
Dan tiada siapa yang setanding kau

Tapi,
Kenapa aku yang kau pilih untuk munculkan diri kau??
Kenapa tidak orang lain??
Adakah kau kasihankan aku kerana aku tengah sakit kepala tadi??
Apa-apa pon,
Aku ucapkan terima kasih
Hadiahkkan aku senyuman tadi
Dan salam perkenalan dari aku



p/s: tiba-tiba aku mempuya kebolehan luar biasa. melihat sesuatu di luar batasan manusia

terima kasih kerana hampir percaya dengan dogeng ini

7 kutukans:

haiz. dasar jinatang.
dh lama xupdate, pas2 taboq cta palsu.
adoi~

oh btw.
aku yg lalu n senyum kt ank ri2.
2 lh. dh lama xnmpk aku.
muka aku pn dh xigt. haiz.

aduh!
boleh jadi sang penglipur lara ni.
syabas syabas!
;p

HAHA
AKU TGH BORING TIME NI
TU LA BT DONGENG NI

h0h0hoooo...

igt metul3 td.

huhuuuuuu

pape3 p0wn, oke lah

oh mcm tu heh impact a girl terhadap lelaki?

erika: hahha.. kalo btol pon, apa salahnya... wee

aliya azmi: hmmm.. rasanya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...