Friday, June 12, 2009

Result?


Hmmm..

Semunya hampa belaka..
Aku terkelu melihatnya..
Ku sangkakan anak, rupanya ayah,
Yang Ku harapkan tak kunjung tiba..
Kenapa?
Kenapa?
Ha..ini yang kita tak tahu(Los & Faun)
Hari ini dan semalam tak sama
Begitu juga esok dan lusa..
Tulat dan lain-lainnya..
Apa yang penting..
Kesyukuran kepada Yang Maha Esa..
Tanpanya, siapa la aku ni..
Tak pernah hilang dari ingatan aku susunan perkataan ini..
"Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan"..
Mungkin perancangan kita tidak hebat, tidak kemas,
Dan mungkin juga perancangan kita tidak diiringan dengan tadahan tangan kehadratNYA
Serta mungkin juga tangan yang menadah terlalu kotor
Hari yang lepas kita lupa..
Apa kata harini dan selamanya kita mengingat?
Tak salah kan..
Kini ku pasrah..
Aku kurang ucapan(I'm speechless)


p/s: Aku sangat kecewa.. lagipon..apa boleh buat..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...