Friday, June 12, 2009

For Stop Motion's Fan

Aku sebenarnya sangat minat sangat ngan stop motion ni. Hoho. Dan aku pernah buat la jugak. Sangat penat sebenarnya. Dan bile siap hasilnya memang besh!! Macam post yang lepas [KLIK] aku ada letak video contoh stop motion ni. Memang rumit, sebab apa, sebab kena guna gambar yang sentiasa bergerak.. Dan kalau perasan ada cerita P. Ramlee penah guna stop motion ni. Cerita yang tikar terbang tu. Dah lama dah. Tapi aku dulu tak perasan.. Hahaha.. Kali ni kita tgok video ni plak. Video ni kuar kat TV9 tadi. Member aku bagtau ada pasal video clip ni.. Aku letak la sini. Mungkin adaorang pernah tgok kot. CEKIDAUD!!


LENKA- THE SHOW

ni plak besh gak..

LENKA-TROUBLE IS A FRIEND

p/s: hahaha.. sorry kalau salah maklumat ya..hehehe..dabuldahi rowck!!

1 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...