Wednesday, June 10, 2009

Alamak!!! Esok


H: Esok 11 aribulan 6 2009 kan?

D: Yes.. kenapa?

H: Entahla..aku rasa pelik ja...

D: Yeke rasa camtu?

H: Ye la..rasa berdebar2 lain macam..asal eh?

D: Ntah la..mana aku tau..kalau aku korek dada hang pon belum tentu ada jawapan kat situ..apa daaa..

H: Aha..ya tak ya jugak..abis tu..yang orang bercinta dok cakap..belahlah dadaku..tanda bukti cintaku dan apa bagai lagi..

D: Haha.. tu sebenarnya ada maksud tersirat..

H: Apadia?

D: Laa..takkan tak paham-paham. Maksud die belah takat baju je. 

H: Hahahaha.. Paham- paham.. pasal tadi tu. Nape eh? Esok ada pape x?

D: Hmmm.. Setahu aku esok takdak apa2 kot.. 

H: Lega la kalo hang cakap camtu. Takot gak aku tadi.

D: Jangan lupa check result tau nanti

H: OK( dalam nada tak sedaar)

p/s: hari ni aku kenyang,

        hari esok aku lapar,

        aku takleh bayang,

        takot nya makan penampar

        

2 kutukans:

selamat maju jaya.
aku tadak perasaan.
maybe lagik seminggu baru aku check.
oleh itu, aku selamat dari penampar untuk minggu ni.
lalalalala..

hahahaha
selamat tak la selamat sangat
hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...