Tuesday, May 12, 2009

terima kasih CELCOM

sempena 2 hari lagi kedatangan hari lahir aku..
dengan kebaikan dan keikhlasan yang ada pada celcom telah memberikan aku percuma waktu bercakap selama 7 hari.. gila besh..tapi,
hanya yang mempunya celcom je aku leh kol, dan juga hanya kepada 8pax sahaja.. namun begitu, aku tetap bersyukur.. ALHAMDULILLAH!!


p/s: sesungguhnya sikap membazir itu sahabat syaitan, jadi apa yang aku perlu buat adalah kol je la sapa2 yang berkenaan.

5 kutukans:

ohhh ada bonus tapi xle reply msg? ish ish ish x patut x patut... he3 kakna harap dah sihat... apa2 pun buat la apa saja asalkan baik :)

ha!
wt lh aku 8pac n kol aku.
ahahaha.
weh! ada blog, xabq kt aku.
ank sombong!!!

kak na: hahaha..sorry..mgkin time tu x da kredit ataupon bz..huhu

pikato: laaa...dah penuh dah.. ala pika..sori laaa...hahahaha

wahaha..
happi bday fork ke 21...
nnti kawen jngn lupe ajak aku...
aku dtng nyer walaupn kt kedah...

aku guna celcom..
xkol aku pun..

:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...