Friday, May 8, 2009

ada benda nak gtau..rahsia sangat

serius aku cakap ni.. nak x nak kena la ikut apa sahaja arahan..arahan bermula!!
kalo x ikut annda xkan dapat flow die!!

1. mula2 baca kat no15
2. ok yang 1st nak gtau adalah go to number 7
3. org cakap sabar tu sebahagian daripada iman.. no 14
4. kalo kat number 4 xde xpe la..kat no 16 ada!!
5. alaa..xkan dah penat?? kalo penat pegi kat no 13
6. nak buat camna??xde lagi kat cni..terpaksa la baca kat no 11
7. apa kata baca no 19
8. orang melayu cepat naik angin!! pg kat no 18 sudah..
9. ades..ada lagi kan?sori..baca kat number 2
10. dah nak dekat kat no 16!!
11. hahaha..dah letih la tu.. dah la..aku pon dah give up jugak.no 4!!
12. akhirnya..dapat jugak..no 1 ada rahsia dia!!!
13. orang cakap no 8 ni ong..baca kat ctu..kot2 ok
14. ok kat cni aku cakap la..aku kiut!! ada lagi ni!!no5 pliz!!
15. sorry x leh gtau direct..pg kat number 9
16. ada apa lagi.. number lagi la..kali ni no 10
17. hnya ada no 20
18. kat sini ada terkandung no 6 sahaja
19. xsempat apa lagi dah panas ati..relex arr.. kat no17 ada
20. proceed kat number 3!!


p/s: kebosanan itu membuat manusia melakukan apa sahaja...

3 kutukans:

hadi bodo!
aku teruja membca!

hahaha
sorry la
saya sgt boring pada harini
jadi ni keja yang tah pape
soryy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...