Friday, April 10, 2009

wajah2 yg bakal meninggal

kan uitm sbb dah nak grad.. huhu.. sedihnya...antaranya yg rapat ngan aku...
<<<<acat..
aku saja letak 1st gamba ni sb masa kat mespeh aritu aku xletak gamba be
liau..dan beliau terasa ati ngan aku..apa daa..koya belana demo ni gak!!!


<<<<pejan..org cakap muka belau macam aku.. lebih tepat kembar..hee.. dia ni sorang yang penyayang kepada binatang..salah satu binatang yang beliau sayangi adalah buaya..tak tahu r saya knape(dalam nada percakapan kelantan).. pejan jgn marah plak naa



<<<<<malin aka hfz[d8]..ceh..bajet sial..hahaha..die ni dgr citer dapat masscomm..heee...alhamdulillah la..dapat la jugk sambung degree..kalo rajin pg la kat blog beliau..best!!! pergh.. malin sorang budak hard core...






<<<segat n madeng..the most retardest students in uitm...hahaahaha...jgn marah..mereka berkawan karib dan merupakan pelawak generasi terbaru.. mmg tak akan dapat tahan gelak la kalo dok ngan 2 makhluk ni..





dan kepada yang lain2.. xsempat nak letak gamba.. tp aku nak sebut sorang2 la.. tu pon kalo ingat la.. pending, ketetel, japos, peling(insya allah), kungih, kaddent, kutiey(pasti grad on time), amah dan pecap(bekas levelmate), toyam??, dan lain2.. nak sebut ramai sgt...

3 kutukans:

peghhh....
gmbr ak ade siot....
gle hots....

oits...
ade lg le...
SAMEN...
CECENG...
PERJISS..
BELOM[EX LEVELMATE]...

WAHH...
sedey nyer nk tinggal kat uitm..

naMA Aku xde pun.. smpai ati ko fork.. :(

aku mintak maaf kat rakan2 aku yang x tersebut nama
mntak maaf sangat2
aku tidak sengaja
lagipon aku khusus utk levelmata aku..
huhu
pastu kan aku dah cakap yang terlintas di fikiran aku ketika itu..
kepada becker
sorry ya
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...