Sunday, April 19, 2009

alamak!!!terbongkar pulak rahsia aku..

(sebenarnya aku nak gtau aku nya besday ja)
15-mei-1988(masih muda ya)


MEI

1.keras hati dan degil
2.kuat semangat dan bermotivasi tinggi
3.pemikiran tajam
4.mudah marah jika tidak dikawal
5.pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian
6.perasaan yang sangat mendalam
7.cantik dari segi mental dan fizikal
8.tidak perlu dimotivasikan
9.tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain
10.mudah dipujuk
11.bersikap sistematik ( otak kiri )
12.suka berangan
13.kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain
14.mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan
15.daya khayalannya tinggi
16.pemikiran yang tajam
17.pandai berdebat
18.fizikal yang baik<---- (yeke?)
19.suka sastera, seni, muzik dan melancong
20.tidak berapa suka duduk dirumah
21.tidak boleh duduk diam
23.tidak punya ramai anak
24.rajin dan bersemangat tinggi
25.agak boros


jadi di sini semuanya aku akui..mmg benar pasal diri aku..

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...